NGERI !!!! Kerana Ilmu Hitam, Lihatlah Apa Yang Berlaku Pada Gadis Berusia 19 Tahun Ini



NGERI !!!! Kerana Ilmu Hitam, Lihatlah Apa Yang Berlaku Pada Gadis Berusia 19 Tahun Ini
"Dia bermimpi dikejar dan dipatuk dua ekor ular yang besar dan berwarna hitam.Pada mulanya dia menganggap itu cuma satu mainan tidur tetapi selepas tiga hari...."



Seorang gadis berusia 19 tahun yang menjadi pujaan para jejaka di kampungnya, Ita Susilawati berubah wajah dan badan menjadi nenek tua selepas dia berkahwin dengan suaminya iaitu Hendra.

Ketika perkahwinan mereka berumur kira-kira 3 bulan, Hendra kembali ke kampung halamannya untuk mencari kerja. Ita kemudian bermimpi dikejar dan dipatuk dua ekor ular yang besar dan berwarna hitam.

Pada mulanya dia menganggap itu cuma satu mainan tidur tetapi selepas tiga hari tengkuknya mula berasa panas dan perit seperti bekas ditampar dengan kuat.

Tidak lama kemudian, kedua-dua tangan dan pehanya tumbuh bintik-bintik merah, dadanya mengerut seperti kecut dan berasa seperti direbus dalam air panas.

Semua doktor dan bomoh yang merawat Ita Susilawati binggung dan tidak tahu punca sebenar penyakit misteri yang dideritai Ita.

Di rumah, Ita makin menderita. Kulit matanya membengkak seperti menutupi bahagian mata dan melebeh.

Perutnya pula ditumbuhi benjolan sebesar penumbuk orang dewasa.

Ada cerita yang menyatakan sebenarnya Hendra telah merampas Ita yang pada masa itu sudah bertunang..Namun Ita memutuskan tunang dan berkahwin dengan Hendra.

Hendra pula, selepas pulang lalu menemui Ita dalam keadaan begitu, telah pergi semula dan tidak kembali lagi. Akhirnya Ita meninggal dunia dalam keadaan yang sangat menyayat hati.

NGERI !!!! Kerana Ilmu Hitam, Lihatlah Apa Yang Berlaku Pada Gadis Berusia 19 Tahun Ini  NGERI !!!! Kerana Ilmu Hitam, Lihatlah Apa Yang Berlaku Pada Gadis Berusia 19 Tahun Ini Reviewed by AAA on 04:44:00 Rating: 5
Powered by Blogger.