PENEMUAN MAYAT DI BULAN AKHIRNYA MEMBONGKAR RAHSIA SULIT NASA ??!!



Akhir Zaman !
Jika dilihat pada video tersebut, keempat-empat angkasawan telah mengangkat mayat tersebut dan di bawa masuk ke dalam kapal angkasa mereka. Namun, sila perhatikan pada minit ke 0:32 berikutnya !!



#Pada tahun 2009, Amerika Syarikat seseorang di Internet mendedahkan laporan NASA berusaha menyembunyikan kebenaran itu , pada tahun 1976 , Kesatuan Soviet telah bergabung untuk melancarkan pendaratan bulan Apollo rahsia -20 kapal angkasa. Di sini kita lihat kembali ke keindahan misteri badan Apollo Tiga Eyed seorang wanita dari bulan.

*Kerana dalam misi Apollo sebelumnya dan bekas satelit Soviet telah mengambil bandar purba dan kapal angkasa di bulan. Tuaian yang besar , bandar prasejarah Apollo -20 untuk mengambil bulan, bangkai kapal purba , tiga mata wanita asing kapal angkasa bangkai masih di dalam. Amerika Syarikat untuk menyembunyikan kebenaran, di laman web rasmi, NASA membuat penutup bidang yang berkaitan .


Chang E II video menembak satelit HD China adalah bukti lebih rakyat Amerika didapati tidak palsu , bulan tidak mempunyai tapak prasejarah misteri dan kapal angkasa. Berita itu adalah rasmi program AS untuk Apollo 16 pada penamatan dunia yang dikenali. Tetapi video yang menunjukkan program Apollo 20 , Apollo iaitu , terdapat banyak kali bulan tidak dibuat awam. Amerika di bulan sebelum pesawat itu ditemui di atas kapal - juta tahun , tetapi tidak dibuat awam. Misi ini adalah ke-20 dan mengesan kapal terbang mendarat kapal angkasa. Angkasawan dalam kapal angkasa itu mendapati badan seorang lelaki dan seorang perempuan atau dua orang asing [video kata wanita ini adalah seorang lagenda Cina Chang E] dan dibawa balik ke bumi dengan . Akhir sekali , kata video yang terdapat pada kawasan sisa bandar bulan .

#Video pada akhirnya apa yang perlu dilakukan , video ini Apollo juruterbang menembak dirinya sendiri . Saya mempunyai banyak dikaitkan dengan video ini , anda tidak boleh fasa , tetapi tidak semestinya sinis, untuk menjadi jujur, jika saya tidak melihat cahaya mendengar berkata, saya tidak akan percaya, tetapi selepas membaca , saya rasa banyak kerajaan terlalu jahat, orang bumi harus mempunyai hak untuk tahu.

#1 , jumlah kapal ini amat besar , besar di luar imaginasi kita, menurut huruf video diterjemahkan, kapal ini mempunyai berusia 500 juta tahun (anda tidak tergesa-gesa untuk ketawa , saya hanya mula tidak percaya , tetapi dunia ini pelik perkara-perkara yang lebih dengannya.

#2, selepas Apollo pergi ke kawasan pedalaman kapal angkasa , mendapati badan dipelihara seorang wanita telah , badan mata wanita dengan pautan kurungan diletakkan di mata surat cara, adalah dianggarkan bahawa jenis juruterbang kapal angkasa . Selepas angkasawan dikeluarkan dengan berhati-hati dengan pemegang alat tangan keluar dari tubuh yang sama seorang wanita di mata mentega cair.

#3 , badan seorang perempuan "mata ketiga" , lama di dahi, dan " kelenjar pineal " , tidak seperti mata manusia, tetapi dengan badan manusia adalah sangat dekat.

#4, badan seorang wanita dibawa balik oleh Apollo, dan dalam perjalanan pulang ke Bumi juga ditembak video, video dengan jelas melihat bahawa wanita ini yang mayatnya diletakkan di kokpit, seterusnya kepada tanda-tanda yang sangat jelas NASA untuk membuktikan video ini memang benar!

#5, selepas mayat seorang wanita dibawa balik , mengikut penerangan video, anda tidak pernah bayangkan bahawa badan wanita ini masih dengan " ciri-ciri kehidupan " di antara negeri-negeri " hidup dan mati " antara . Terdapat banyak video, saya tidak perlu untuk membuat cerita-cerita , kerana perkara-perkara pada video, mata penonton ini bijak melihat kebijaksanaan, mereka yang tidak pernah melihat video itu, akan ada rasa terkejut !

Seawal 500 juta tahun yang lalu , planet kita telah dikunjungi oleh orang asing, juga melawat bulan, di bulan , terdapat banyak pangkalan . Ingat bahawa gambar angkasawan Amerika yang pertama ke bulan , kanan, latar belakang adalah kehitaman yang luas ruang, di kaki bulan , memakai pakaian

Angkasawan berdiri bendera Amerika di pinggir sebenarnya, bahawa latar belakang telah dilupuskan, dengan selepas alat-alat yang khusus untuk memulihkan latar belakang di belakang belakang, anda meneka apa yang berlaku? Latar belakang asal runtuhan asing di bulan, pelbagai bangunan di mana-mana , dan sangat sepi.

*Jadi, angkasawan berdiri di sebelah bendera Amerika , sebenarnya gambar yang berdiri di sebelah mayat makhluk asing , tetapi kembali ke Bumi , rakyat Amerika daripada semua latar belakang untuk menangani.

*Amerika telah lama menjadi runtuhan bandar didapati di bulan

*Planet luar pada akhirnya tidak ada kehidupan wujud? Jika tamadun asing yang kita tahu pada masa ini adalah secara senyap-senyap di bawah hidung kita - sebagai contoh, di bulan senyap pembangunan dan pengeluaran semula , kita akan sangat terkejut?

*Menurut Rusia mendedahkan pegawai-pegawai AS 5 surat berita secara tidak sengaja diterbitkan dan banyak gambar satelit telah menunjukkan bahawa bulan tidak wujud tamadun asing yang tidak diketahui, tetapi kerana manusia tidak tahu penemuan yang menakjubkan ini akan menyebabkan peraturan sosial apa yang sedia ada kesan dan pengaruh. Terdapat 44 buatan manusia objek tidak diketahui pada bulan

*Sementara itu, selepas stesen angkasa Apollo dan Soviet lulus kembali beribu-ribu keping gambar bulan dan video, tetapi juga untuk mendedahkan saintis mempunyai beberapa kesan tamadun yang tidak diketahui aktiviti di bulan. Di Washington, taklimat akhbar Jabatan Negara pada tahun 1996, ahli-ahli sains telah mengambil perhatian beberapa nama sebagai bukti gambar lunar dan video kod. Walau bagaimanapun, dengan bulan di atas gambar yang tidak dikenali struktur dan objek buatan manusia , NASA tidak pernah mempunyai untuk menunjukkan kepada orang ramai, orang tidak pernah mendengar foto-foto ini .

#Photo, runtuhan kota permukaan lunar seluas beberapa kilometer. Bangunan kubah bulat besar di atas runtuhan kawasan besar tanah, banyak monumen seni bina kubur serta beberapa lain yang tidak diketahui , saintis terpaksa memikirkan semula pemahaman mereka bulan sebelumnya. Oleh kerana permukaan bulan seperti Penemuan beberapa objek atau gabungan antara satu sama lain , atau menyebabkan struktur geometri.

RELATED POSTS:

PENEMUAN MAYAT DI BULAN AKHIRNYA MEMBONGKAR RAHSIA SULIT NASA ??!! PENEMUAN MAYAT DI BULAN AKHIRNYA MEMBONGKAR RAHSIA SULIT NASA ??!! Reviewed by AAA on 00:34:00 Rating: 5
Powered by Blogger.