Gara-gara kongsi foto jelir lidah di Tanah Suci Mekah, inilah yang terjadi kepada foto Sharifah Sakinah itu yang sangat memeranjatkan


Adoi Lucah Tu Sakinah!! Astagfirullah! Gara-gara kongsi foto jelir lidah di Tanah Suci Mekah, inilah yang terjadi kepada foto Sharifah Sakinah itu yang sangat memeranjatkan.



Gara-gara berkongsi gambar menjelirkan lidah ketika berada di Tanah Suci bersama suami melalui Instagram, pelakon Sharifah Sakinah telah dikecam sesetengah peminat dan pengikutnya di laman sosial tersebut.

Seperti biasa, ruang komen menjadi medan untuk mengira dosa dan pahala Sakinah selain masing-masing menyuarakan pendapat berkaitan tingkah laku Sakinah yang dianggap kurang sopan dilakukan ketika berada di sana. Malah ada juga yang sempat bercerita pengalaman mereka ketika di sana. Okay.

Apa pun, segala niat hanya empunya badan saja yang tahu. Doakan yang baik-baik saja sudahlah. Kami kongsikan buat anda beberapa lagi keping gambar pasangan suami isteri ini menunaikan umrah di sana.

Sumber: Rotikaya








Gara-gara kongsi foto jelir lidah di Tanah Suci Mekah, inilah yang terjadi kepada foto Sharifah Sakinah itu yang sangat memeranjatkan Gara-gara kongsi foto jelir lidah di Tanah Suci Mekah, inilah yang terjadi kepada foto Sharifah Sakinah itu yang sangat memeranjatkan Reviewed by AAA on 00:51:00 Rating: 5
Powered by Blogger.