PANAS!!!! Foto basah dan ketat Uqasha Senrose ketika mandi manda yang begitu menggiurkan sekali




Inilah padahnya!!! Dah tau baju tu ketat dan jarang pakai jugak buat mandi...!!! Pastu upload gambar!! Dahlah CLEAR nampak...!!! Takkan Uqasha tak perasan!!! ISH!!! ISH!!!




Uqasha Senrose adalah seorang anak gadis melayu yang semakin naik dalam dunia hiburan terutama dalam bidang lakonan.dimana Uqasha Senrose sudah membintangi beberapa sri drama dan filem tempatan.

Dalam masa itu,uqasha juga sebelum ini sedang hangat bercinta dengan seorang jejaka iaitu pekin dimana baru-baru ini mereka dikhabarkan telah bertunang namun ada sekali uqasha menafikan yang mereka tidak lagi intim dalam bercinta?.apa pun itu urusan mereka masing-masing.

Tapi jika benar sekarang ini uqasha senrose berstatus single,apa kata anda-anda jejaka diluar sana ambil peluang ini untuk menarik perhatiannya mana lah tahu jodoh anda bersama uqasha..hihi.. :)

Di bawah ini merupakan gambar terbaru Uqasha Senrose yang telah di kongsikanoleh beliau sendiri menerusi laman instagramnya.uqasha sedang syok mandi manda dengan berpakaian serba hitam dan agak ketat..so sexy!...

Sumber: Artis Bikin Panas





PANAS!!!! Foto basah dan ketat Uqasha Senrose ketika mandi manda yang begitu menggiurkan sekali PANAS!!!! Foto basah dan ketat Uqasha Senrose ketika mandi manda yang begitu menggiurkan sekali Reviewed by AAA on 03:53:00 Rating: 5
Powered by Blogger.