NGERI..!! Lelaki Ini "DI GARI" Dalam "KANDANG BESI" Dan "DI LEMASKAN" 4 JAM.. Namun Keadaan 4 JAM Kemudian.........



Amat MENGERIKAN..!! dah lah "DI GARI".. lepas tuu pulak "DI LEMASKAN" selama 4 JAM.. tapi tak sangka ahh semua Lelaki ni jadi............




Angkatan Terran Perpustakaan menceroboh memajukan “modal Isil ” Pada 17:12 pada 24 Jun 2015 ( 24 Damsyik Reuters ) Syria pasukan pemberontak Kurdish dan serangan udara bersekutu bagi menyokong Amerika Syarikat, terus maju , “Iraq dan Levant Troy Negara Islam ” ( Isil ) ” modal” La, berikut Isnin ditangkap jarak kubu Jihad selepas berhampiran asas, dan dia memenangi sebuah bandar strategik.

Jurucakap penduduk Kurdis dan tentera Syria untuk mempertahankan Watch Hak Asasi Manusia telah menyatakan tentera anti Isil lewat pada hari Isnin selepas memenangi 93 briged asas, tetapi juga menduduki bandar Anyi Sa berhampiran.

Ia dipanggil untuk menyinggung Isil kemajuan paling dramatik , pasukan Kurdish mempunyai mendalam tapak Isil jantung, menterbalikkan bulan lepas Isil di Syria dan Iraq, kedua-dua negara menceroboh momentum.

La Isil di Syria dan Iraq diduduki mengisytiharkan penubuhan ” Khalifah Negeri” modal asasnya, manakala asasdan 93 Briged yang terletak di utara pada kira-kira 55 kilometer, kedua-duanya terletak di jalan utama , ini petunjuk jalan untuk wilayah Aleppo barat dikawal oleh Kurdi, dan wilayah timur Hasakah . Jalan ini juga melalui Isil di Aleppo dan Hasek wilayah wilayah yang dikawal .

Xiweigulu penganalisis urusan Kurdish , beliau berkata: “Ini dianggap ibu kota pertahanan La La yang dikenali sebagai Negeri Khalifah , yang membuat Isil di bawah tekanan yang besar. “
Isil cara baru pelaksanaan banjir membunuh mata-mata Kumpulan pelampau Isil pada Selasa mengeluarkan satu tempoh baru pelaksanaan serpihan dipercayai diambil di Niniwe Iraq Province, filem 16 lelaki yang dituduh sebagai perisik, adalah seorang ahli Isil kepada hukuman roket, di mana beberapa orang telah terperangkap di dalam sangkar, selepas akan ditempatkan di dalam kolam, perlahan-lahan mati lemas, cara kejam pelaksanaan.

Menurut Isil mengeluarkan pelaksanaan menunjukkan serpihan baru, ahli Isil memandu untuk memilih sampai empat orang hukuman, dan kemudian ke bahagian bawah roket memukul kereta, meletupkan bom kenderaan, membunuh empat orang di atas kapal. Selepas serpihan untuk kolam, terdapat lima lelaki yang terperangkap di dalam sangkar, dan kemudian mengunci ahli Isil selepas sangkar dan kemudian perlahan-lahan ke dalam air, meninggalkan sangkar 5 orang perlahan-lahan tenggelam.

Walaupun lima orang bergelut di dalam air, tetapi akhirnya masih terperangkap di dalam sangkar, tidak dapat melepaskan diri. Ahli Isil akhirnya perlahan-lahan tarik sangkar, sangkar itu telah tenggelam semua orang, sesetengah orang lebih berbuih di mulut, Sizhuang keganasan. Serpihan kanta dan padang pasir, memakai seragam merah penjara antara tujuh lelaki lutut, ahli Isil tali seolah-olah serbuk letupan diikat di leher orang ramai, dan kemudian diletupkan serbuk letupan dibalut Bi tali, 7 iaitu bidang dipancung, adegan dahsyat.

NGERI..!! Lelaki Ini "DI GARI" Dalam "KANDANG BESI" Dan "DI LEMASKAN" 4 JAM.. Namun Keadaan 4 JAM Kemudian......... NGERI..!! Lelaki Ini "DI GARI" Dalam "KANDANG BESI" Dan "DI LEMASKAN" 4 JAM.. Namun Keadaan 4 JAM Kemudian......... Reviewed by AAA on 05:57:00 Rating: 5
Powered by Blogger.