10 Komen PANAS Dari Peminat Lepas Tengok Gambar Majlis Resepsi Shaheizy & Syatilla






10 Komen PANAS Dari Peminat Lepas Tengok Gambar Majlis Resepsi Shaheizy & Syatilla! No 3 Tu Paling Jujur !
Serius apa yg peminat komen semuanya ada betulnya ! Salah satunya ada ke patut pakai cermin mata hitam dalam dewan ? Korang tengok komen seterusnya. Memang TAK MASUK AKAL !


Tahniah diucapkan kepada pasangan ini kerana telah selamat bergelar suami isteri dalam majlis pernikahan yang diadakan di Bukit Jawi Golf Resort, Pulau Pinang minggu lalu. Sementara itu, hari ini telah berlangsung majlis resepsi pihak Shaheizy Sam yang diadakan di Hotel Mandarin Oriental.

Majlis tersebut dimeriahkan lagi dengan kehadiran rakan selebriti yang lain. Bagi peminat-peminat Sam anda berpeluang menghadiri majlis Sam pada 20 Februari ini. Tahniah diucapkan kepada pasangan ini.

Semoga pasangan ini akan kekal bahagia ke Jannah dan bak kata Sam sebelum ini, dia mahukan anak seramai satu pasukan bola sepak.

Namun ada juga peminat yang tidak berpuas hati dengan pakaian yang dipakai oleh pasangngan ini. Jom tengok apa komen peminat di bawah:

10 Komen PANAS Dari Peminat Lepas Tengok Gambar Majlis Resepsi Shaheizy & Syatilla 10 Komen PANAS Dari Peminat Lepas Tengok Gambar Majlis Resepsi Shaheizy & Syatilla Reviewed by AAA on 23:28:00 Rating: 5
Powered by Blogger.