Foto aksi 'panas' gadis melayu bertudung di Teluk Batik tersebar akibat degil


‪#‎Trending‬ ‪#‎Kantoi‬ ‪#‎Terkini‬ Astagafirullah... inilah tanda-tanda dunia nak kiamat,,, semakin berani buat maksiat dihadapan orang ramai!!
Pasti remuk hati ibu bapa mereka apabila melihat gambar ini... lihat next foto yang amat memalukan!!
Sila Viralkan,, mungkin mmber korg kenal lahanat2 ni,,,



Teluk Batik, Perak sememangnya menjadi destinasi pelancongan yang menarik di tanah air, khusus di negeri Perak. Namun begitu, lokasi ini juga menjadi tumpuan pasangan muda mudi untuk berpeleseran.

Sekeping foto memperlihatkan aksi tidak senonoh sepasang remaja telah tersebar di laman sosial Facebook. Menurut individu yang memuat naik foto berkenaan, beliau amat kesal dengan tindakan pasangan berkenaan.

Walaupun sudah dinasihati, tetapi seolah-olah mencurah air di daun keladi. Pasangan ini terus asyik beromen seakan-akan tiada siapa yang memerhati mereka.

Individu berkenaan juga mengaku dengan sengaja tidak mengaburkan wajah pasangan ini sebagai pengajaran untuk mereka agar tidak melakukan perangai sedemikian di masa hadapan - Sumber

Foto aksi 'panas' gadis melayu bertudung di Teluk Batik tersebar akibat degil   Foto aksi 'panas' gadis melayu bertudung di Teluk Batik tersebar akibat degil Reviewed by AAA on 20:36:00 Rating: 5
Powered by Blogger.