Terlajak Hot!! 3 Foto Mira Filzah tidak bertudung kini tersebar...Mak aih cantiknya Mira




Terlajak Hot Mengalahkan Bidadari!! Mohon jangan tengoj 3 foto peribadi Mira Filzah tidak bertudung yang kini tersebar...Mak aih cantiknya Mira. Melopong mulut kami tengok tadi. Fulamak!! Untung betul jadi suami die kan!


Siapa tidak kenal dengan Mira Filzah, yang dulunya pernah digosipkan dengan Syarul Ridzwan dan beliau juga pernah dilabelkan sebagai orang ketiga dalam hubungan Syarul Ridzwan dan Mia Ahmad. – Mia Ahmad Nafi Hubungan Dengan Syarul Ridzwan Retak Angkara Mira Filzah!

Sekarang ini drama ‘Cinta Si Wedding Planner’ sedang hangat diperkatakan oleh orang ramai. Drama yang disiarkan pada pukul 7 malam setiap hari isnin hingga khamis di TV3 yang menggantikan drama ‘Akulah Balqis’ mendapat banyak sambutan penonton. Drama ini dilakonkan oleh pelakon utama Adi Putra yang digandingkan dengan Mira Filzah. Gadis bertudung comel ini sememangnya mempunyai bakat lakonan yang bagus dan mendapat penerimaan daripada peminatnya.

Pasti ramai yang tidak tahu pasal Mira Filzah ini. Beliau yang baru memasuki usia 23 tahun merupakan seorang pelajar jurusan perniagaan antarabangsa di Universiti Teknologi MARA, Shah Alam. Beliau juga pernah menjadi pengacara untuk rancangan Qari Junior, Hijabista dan KLTV. Malah beliau juga seorang blogger.

Malah, dikhabarkan beliau merupakan bekas pelajar cemerlang SMK Aminuddin Baki dan juga pernah berlakon dalam drama Eksperimen Cinta dan Dunia Lola.

Sumber: ceritapanas090


Terlajak Hot!! 3 Foto Mira Filzah tidak bertudung kini tersebar...Mak aih cantiknya Mira Terlajak Hot!! 3 Foto Mira Filzah tidak bertudung kini tersebar...Mak aih cantiknya Mira Reviewed by AAA on 02:49:00 Rating: 5
Powered by Blogger.