Mohon abaikan foto wanita yang sedang repair motornya, cuba zoom 5X dan perhatikan betul-betul makhluk aneh di belakang wanita ini...sungguh menakutkan dan menyeramkan



Abaikan dan jangan peduli aksi wanita yang sedang repair motornya, cuba zoom 5X dan perhatikan betul-betul 2 foto makhluk aneh di belakang wanita ini...apa yang makhluk itu lakukan kepada gadis ini amat mengerikan dan menjijikkan.


Ibu Tunggal – Wanita mencari rezeki sebagai mekanik, Aneh..?? Tidak kira apa sekalipun pekerjaan janji Halal.

Assalamualaikum, aku melayari beberapa laman web di internet dan sedih juga ramai wanita menjadi “IBU TUNGGAL” muda gara-gara banyak masalah selepas menempuh alam perkahwinan.

Yang aku sempat tanya kepada mereka antaranya:

1. Suami cakap tak serupa bikin (belum kahwin bukan main manis kata janji dah kahwin habuk pun tak ada)…

2. Suami curang dengan wanita lain..

3. Tak bertanggungjawab kepada keluarga, baran..

4. Menagih dadah dan sosial…

5. Malas bekerja dan kerja tak tetap..


Apa yang aku pernah membaca mengenai isu itu ada kebenarannya namun aku tak menyalahkan semua kepada lelaki sebab masih ramai lelaki yang baik di luar sana..

Sama-sama kita berikan pendapat yang positif mengenai isu ini..

Sumber: mestigempakdotcom
Mohon abaikan foto wanita yang sedang repair motornya, cuba zoom 5X dan perhatikan betul-betul makhluk aneh di belakang wanita ini...sungguh menakutkan dan menyeramkan  Mohon abaikan foto wanita yang sedang repair motornya, cuba zoom 5X dan perhatikan betul-betul makhluk aneh di belakang wanita ini...sungguh menakutkan dan menyeramkan Reviewed by AAA on 09:30:00 Rating: 5
Powered by Blogger.