Suami Curang Mengaku Tidur Dengan Adik Angkat 10 Kali



8 FOTO!! Suami Curang Mengaku Tidur Dengan Adik Angkat 10 Kali. Wanita bernama Nabila berkongsikan beberapa screenshot perbualannya dengan lelaki yang juga suami kepada rakan baiknya.
Bermula dari hubungan adik angkat sehinggalah ‘terangkat’ sampai ke katil.
Wanita wajib baca!! Bukan berniat untuk menghasut tetapi JIKA suami anda ada adik angkat ataupun seumpama dengannya maka ANDA PERLU BERHATI-HATI.. WANITA WAJIB BACA!!!


kol
Suami Curang Mengaku Tidur Dengan Adik Angkat 10 Kali|Wanita bernama Nabila berkongsikan beberapa screenshot perbualannya dengan lelaki yang juga suami kepada rakan baiknya.
Bermula dari hubungan adik angkat sehinggalah ‘terangkat’ sampai ke katil. Bagaimanapun, lelaki itu menafikan yang mereka berzina. Sebaliknya hanya sekadar meraba payudara adik angkatnya sahaja. Ini kerana dia lebih puas berbuat demikian sehingga sanggup membelikan pakaian dalam yang baru untuk perempuan itu.
Luluh hati isteri setelah mengetahui suaminya berlaku curang. Malangnya lelaki itu masih tidak mampu melupakan perempuan itu. Baca screenshot di bawah.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17

“Sebagai pengajaran untuk para suami di luar sana dan juga sebagai peringatan kepada isteri agar jangan mudah percaya dengan perempuan yang selalu berdamping dengan suami di tempat kerja.
“Hubungan yang mula-mulanya dengan status adik angkat yang lama kelamaan sampai terangkat sampai atas katil. Bukan nak suruh syak wasangka pada suami, tetapi berwaspadalah. Di depan kita memang baik, tetapi di belakang kita dia tidur pula dengan betina lain,” kata Nabila.
Suami Curang Mengaku Tidur Dengan Adik Angkat 10 Kali    Suami Curang Mengaku Tidur Dengan Adik Angkat 10 Kali Reviewed by AAA on 21:30:00 Rating: 5
Powered by Blogger.