KANT0II SUDAH..!! [ 4 ] FOTO TERLAMPAU "BOG3L" IBU MUDA KETIKA MENYUSU BAYINYA..!! LANGSUNG TAK "COVER"



Amboii CIK KAK..!! Tahu lah teruja dapat bayi.. Tapi jangan sampai tak tahu batasan "AURAT".. Takkan lah sampai nak "BERBOG3L" bagi susu kat bayi tuu.. Gambar no.4 tuu "TERGAMAM" bila aku tengok... DASYHAT..!!


ibu muda bogel


Ibu Muda Bangga Kongsi Gambar Menyusu di Laman Sosial. Tindakan seorang ibu muda ini berkongsikan gambarnya ketika menyusukan bayinya di laman media sosial telah mendapat kecaman hebat dari netizen.

Tidak diketahui dengan jelas identiti ibu muda berkenaan, namun sebahagian netizen menyifatkan ia amat keterlaluan, walaupun ibu muda itu terlalu teruja dengan pengalaman pertamanya.

ibu muda bogel


"Kalau ya pun teruja tak payah lah sampai nak kongsi di laman media sosial bagi semua orang tengok, cukup lah sekadar penulisan tak payahlah sertakan gambar,"kata salah seorang pengguna media sosial dalam ruang komen gambar tersebut.


ibu muda bogel


Tidak lama selepas itu, datang pula seorang ibu muda yang turut mengongsikan Gambar menyusui bayinya di ruang komen dan menulis "kita pun sama macam awak jugak". Puiihhh!! Apahal!!!

KANT0II SUDAH..!! [ 4 ] FOTO TERLAMPAU "BOG3L" IBU MUDA KETIKA MENYUSU BAYINYA..!! LANGSUNG TAK "COVER" KANT0II SUDAH..!! [ 4 ] FOTO TERLAMPAU "BOG3L" IBU MUDA KETIKA MENYUSU BAYINYA..!! LANGSUNG TAK "COVER" Reviewed by Huzairi h2m on 22:39:00 Rating: 5
Powered by Blogger.