Dulu Emma... Kini Janda Pula.. Wah Sudah Tukar Selera Agaknya ZIzan Ni. Nak Tau Siapa Janda Tu?? Zasssssss Sini !!!





Mengakui mahu menjadikan tahun 2016 sebagai tahun yang lebih kurang kontroversi daripada tahun sebelum ini, baru-baru ini Zizan Razak dikaitkan pula sedang bercinta dengan seorang pelakon janda beranak dua namun menafikan sekerasnya perkara tersebut. 

“Saya kenal belian dan adik beradiknya tetapi tidak lebih daripada itu. Rasanya gosip ini sangat-sangat mengarut. Saya rasa lebih baik saya berdiam diri daripada bercakap kerana orang tidak akan habis buat cerita” 

“Kadang-kadang apabila kita lalu saja depan rumah pelacur, orang boleh ambil gambar dan cakap macam-macam tetapi saya harus sedar, kita ini berada dalam dunia selebriti dan orang mengenali kia. Kita tidak buat pun, orang tetap cuba menjatuhkan dan mencari salah kita” 

“Saya pula mengaku memang mengenali beliau, tetapi jika henda dikata bercinta, ia memang tidak benar,” jelas Zizan kepada BH Plus.

Tambah Zizan, ketika ini dia lebih suka mengambil sikap berdiam diri dan tidak mudah melatah dengan kontroversi sebgitu. (rtky/s) 

Dulu Emma... Kini Janda Pula.. Wah Sudah Tukar Selera Agaknya ZIzan Ni. Nak Tau Siapa Janda Tu?? Zasssssss Sini !!! Dulu Emma... Kini Janda Pula.. Wah Sudah Tukar Selera Agaknya ZIzan Ni. Nak Tau Siapa Janda Tu?? Zasssssss Sini !!! Reviewed by AAA on 22:33:00 Rating: 5
Powered by Blogger.