Lelaki Berani Mati Ini Dedahkan Punca Sebenar Rosmah Berjalan Mendahului Najib Setiap Kali Acara . . .


Lelaki Berani Mati Ini Dedahkan Punca Sebenar Rosmah Berjalan Mendahului Najib Setiap Kali Acara...
Perghh! ni ke sebabnya?? Mesti korang pun terkejut! tengok macam mana TMJ usha tu?


MISTERI:LELAKI INI DEDAH RAHSIA KENAPA ROSMAH SELALU BERJALAN MENDAHULUI NAJIB




Datuk Rizal Mansor, pembantu kepada isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor, menjelaskan mengenai gambar yang menunjukkan Rosmah berjalan 'mendahului' suaminya Datuk Seri Najib Abdul Razak semasa sambutan Hari Kebangsaan Singapura Ahad lepas.

Gambar itu, yang menjadi viral, telah digunakan untuk mendakwa ia sebagai contoh Rosmah "bossing" suaminya kerana dia dilihat berjalan mendahului Najib.

Rizal berkata terdapat banyak lagi benda lain yang lebih penting, tetapi beliau terpaksa menjelaskannya sebab ramai telah memainkan perkara tersebut.

Rizal menjelaskan bahawa Rosmah terpaksa berjalan di hadapan kerana beliau sepatutnya duduk di sebelah dalam.

"Datin Seri Rosmah jalan di depan Datuk Seri Najib... cuba tengok susunan tempat duduk... macam pergi tengok wayang, siapa yang duduk sebelah dalam masuk dulu.

"Tempat duduk dan kedudukan masuk semuanya ditentukan oleh protokol Singapura. Kita ni tetamu ikut je lah...," tulis Rizal di laman Facebook.

Rizal juga menjelaskan mengenai satu lagi gambar yang diambil dari sudut yang kelihatan seperti Rosmah satu-satunya isteri ketua kerajaan yang hadir di majlis sambutan tersebut.

Isteri pemimpin lain juga hadir...







Rizal menyiarkan gambar untuk menunjukkan terdapat juga ketua negara atau kerajaan yang lain, turut diiringi oleh isteri-isteri masing-masing.

"Datin Sri Rosmah satu-satunya isteri ketua negara yang hadir?

"... tengoklah sendiri gambar Utusan Malaysia hari ni.. Isteri Naib Presiden Indonesia ada, Vietnam dan New Zealand pun bawak.. daripada 8 Ketua Negara/Wakil yang hadir, 4 bawak pasangan masing-masing.. pastu Isteri PM Singapura pun ade...," tulis Rizal. SUMBER
Lelaki Berani Mati Ini Dedahkan Punca Sebenar Rosmah Berjalan Mendahului Najib Setiap Kali Acara . . . Lelaki Berani Mati Ini Dedahkan Punca Sebenar Rosmah Berjalan Mendahului Najib Setiap Kali Acara . . . Reviewed by Huzairi h2m on 06:30:00 Rating: 5
Powered by Blogger.