Anak Rozita Che Wan Dapat Balasan CASH! Lepas Hina Golongan Miskin !


Anak Rozita Che Wan Dapat Balasan CASH! Lepas Hina Golongan Miskin !
Perghh ! Memang terbaik ! Kau kaya pun sebab duit mak. Tak payahlah sampai nak HINA orang yg tak mampu ni ! Korang tengok sendiri apa jadi dekat dia ni.





3 Januari, Ammar Effendy, anak kepada pelakon Rozita Che Wan atau lebih dikenali sebagai Che Ta, memuat naik gambar diri dan adiknya memegang beg shopping dalam percutian mereka di luar negara dengan kapsyen,

"Whoever said money can't buy happiness simply didn't know where to shop," katanya.

Gambar yang dimuat naik ke laman Instagram itu mengundang teguran netizen yang menasihatkannya agar tidak terlalu 'show off' kekayaan keluarganya. 



Bagaimanapun, Ammar mengambil pendekatan menjawab teguran wanita bernama Surayazk itu.

"Takpelah, yang penting I tak shop online, I use real cash," katanya diselitkan dengan emoticon senyum. 

Masih tidak berpuas hati dengan jawapan balas yang diberikan oleh Ammar, Suraya merakam comment anak Che Ta itu dan memuat naik di laman Twitter dan menerima 2,949 retweets!


Akibatnya, ada segelintir netizen juga turut mengambil kesempatan mengkritik Ammar di Twitter. 

"Dia kaya, bolehlah kata begitu. Padahal duit mak bapa yang dia guna. Unexpected dia cakap begitu tetapi nevermindlah sebab duit takkan dibawa masuk ke kubur," kata mereka. 

Perkara itu mendapat perhatian dari Che Ta yang bertindak meninggalkan komen di Instagram anaknya itu. 


"Ya Allah! Apalah nak komen macam ini? Anak-anak mestilah merasa bahagian dari mak bapanya. InshaAllah dia akan mampu dapat apa yang dia nak bila dia dah berjaya nanti. Jangan dengki ya dik. Masing-masing ada bahagian masing-masing," kata Che Ta sebelum komen itu dipadam.
Anak Rozita Che Wan Dapat Balasan CASH! Lepas Hina Golongan Miskin ! Anak Rozita Che Wan Dapat Balasan CASH! Lepas Hina Golongan Miskin ! Reviewed by AAA on 07:55:00 Rating: 5
Powered by Blogger.