Jangan Ketawa - 10 Sebab Mengapa Wanita Gemar Menonton Filem L.c.h, No 9 Tu Paling Kelakar!!



ops!! Jangan terperanjat kerana ada juga wanita yang gemar tonton filem l c h. Tapi apa sebabnya wanita tonton filem ?



Seringkali kita dengar hanya lelaki sahaja yang tonton filem lucah. Jangan terperanjat kerana ada juga wanita yang gemar tonton filem lucah. Tapi apa sebabnya wanita tonton filem lucah? Adakah ianya atas masalah peribadi atau sebaliknya.

1.Untuk Merangsang

- Wanita sedikit susah untuk terangsang. Dengan menonton filem lucah, ianya mampu memberi rangsangan awal.

2.Belajar Gerakan Baru

- Terlalu bosan dengan gerakan yang sering dilakukan? Ternyata pelbagai gerakan yang boleh dipelajari oleh wanita ketika menonton filem lucah.

3.Bandingkan Diri Dengan Pelakon

- Wanita suka buat perbandingan dengan pelakon filem lucah. Samada payudara besar, punggung yang seksi dan sebagainya.

4.Cuci Mata

- Adapula sesetengah wanita yang tonton filem lucah hanya untuk cuci mata dengan melihat pelakon lelaki. Kebanyakan pelakon lelaki filem lucah mempunyai ukuran badan yang menarik dan tegap.

5.Mengisi Masa

Kadangkala ketika dipejabat, wanita yang punyai waktu yang terluang akan melayari laman web lucah untuk menonton filem lucah.

6.Memberi Mood

Suami mana yang tidak kecewa ketika mereka hendak melakukan hubungan seks, si isteri tiada mood untuk melakukanya. Dengan menonton filem lucah sedikit-sebanyak memberi mood untuk melakukan hubungan intim.

7.Menemani Pasangan

Jarang sekali kita dengar suami isteri tonton filem lucah bersama. Andai kata ada, inilah peluangnya wahai wanita untuk tonton. Jangan menolak andai suami ajak tonton filem lucah bersama.

8.Berfantasi

Adakalanya anda terfikir untuk mengeluarkan bunyi-bunyi aneh ketika melakukan seks. Namun anda khuatir andai bunyi yang anda keluarkan itu merosakan hubungan seks anda. Ternyata, dalam filem lucah bunyi-bunyi aneh yang dikeluarkan wanita menaikan lagi rasangan.

9.Hello Mr P

Wanita sebenarnya ingin tahu macam mana bentuk sebenar penis. Mereka ingin tahu macam mana penis menjalankan tugas. Filem lucahlah yang mampu membantu.

10.Perasaan Ingin Tahu

Kebanyakan wanita yang belum berkahwin yang tonton filem lucah adalah ingin mengetahui apakah proses sebenar yang terjadi ketika hubungan seks dilakukan.
Jangan Ketawa - 10 Sebab Mengapa Wanita Gemar Menonton Filem L.c.h, No 9 Tu Paling Kelakar!! Jangan Ketawa - 10 Sebab Mengapa Wanita Gemar Menonton Filem L.c.h, No 9 Tu Paling Kelakar!! Reviewed by AAA on 07:45:00 Rating: 5
Powered by Blogger.